Mail Nr. Uno - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu Mail Nr. Uno - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu

Mail Nr. Uno

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

10 Augustus 2013 | Ecuador, Mariscal Sucre

Ja hoor ik leef nog! Even een klein update vanuit Quito. Na een heerlijke lange reis van 30 uur met 20 uur zon en 6 uur vertraging zijn we dan eindelijk op onze eerste bestemming! Vandaag naar het midden van de wereld geweest, mitad del mundo, oftwel de evenaar! Kennis gemaakt met m'n stagebedrijf en echt hoe m'n begeleidster alles vertelde.. Ik was meteen verliefd en kan zeker niet wachten om te beginnen! Ze zei tegen me : je zal in ieder geval veel reizen! Ik dacht bij mezelf : kan mijn leven nog beter?? Nee denk het niet! Ik weet het zeker ik ga waarschijnlijk de mooiste 6 maanden van m'n leven tot nu toe tegemoet!

M'n stagebegeleidster heeft ons zelfs geholpen met het plannen van onze reis. Dit weekend staat de markt in Otavalo en de mountainbike tour langs de cotopaxi vulkaan op de planning! Wat overigens 1 van de hoogste actieve vulkanen is! Maandag zullen we vertrekken naar onze jungle tour!

We hebben het ook over de Galapagos eilanden gehad en ze heeft hele goede aanbiedingen voor ons, maar hoe je het ook wendt of keert we betalen meer dan 1300 euro of je nu 2 of 7 dagen gaat. Daar zit wel alles bij inbegrepen. Iris wil het wel graag doen maar ik kan het op dit moment echt niet betalen..

Het is jammer, misshien kan ik later dit jaar nog gaan maar Iris heeft maar 1 kans.

Maar goed verder nog geen enge ziektes opgelopen en we zijn al met de bus en de metro geweest! Een hele belevenis!

Zo dat was het denk ik..




Dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 02 Juli 2013
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 4622

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Ecuador

Landen bezocht: