Amazone - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu Amazone - Reisverslag uit Mariscal Sucre, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu

Amazone

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

19 Augustus 2013 | Ecuador, Mariscal Sucre

Na ons laatste nachtje in quito, ging de reis verder naar tena. Om 2 uur in tena, dat hadden we afgesproken met de jungle tour Guide. Na een mooi taxi ritje kwamen we aan op het zuidelijk busstation van quito, wat overigens meer leek op een vliegveld dan op een busstation.. Daar begon onze 10e zoektocht : een busticket en de bus zelf. Eenmaal aangekomen bij de ticketbalie gebeurde er iets heel raars, het was net of Iris en ik ongelofelijk goede voetballers waren en iedereen ons in hun team wilde hebben! Wat op zich best een goed gevoel geeft. Na een keus te hebben gemaakt en onze spullen in de bus zaten, kon het ritje beginnen. Nouja ritje, 6 uur was het, in die tijd ben je al 2 keer Nederland uit.. Op 6 uur hadden we niet gerekend dus jawel we kwamen te laat aan voor de jungle tour. Maar na een kort belletje was alles geregeld en we konden een dag later beginnen! Ging alles maar zo makkelijk :) We hadden natuurlijk geen flauw idee waar we uit moesten stappen, dus het was goed opletten en na ongeveer 6 uur kwamen we terecht in iets dat op een stad leek en jawel het was tena! Snel eruit dus! Tja en toen stonden we daar. We besloten eerst maar wat te gaan eten en daarna naar het kantoor van de jungle tour te gaan. En als grote geluksvogels dat we zijn liepen we toevallig tegen het kantoor aan! Helaas was ons one moment of luck weer snel voorbij, onze pinpassen begaven het namelijk, lang leve de credit card heuujj!!