Guayaguil - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu Guayaguil - Reisverslag uit Guayaquil, Ecuador van Cynthia Nuijen - WaarBenJij.nu

Guayaguil

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

22 Augustus 2013 | Ecuador, Guayaquil

Doordat we wat extra dagen in tena hadden door gebracht, konden we helaas niet meer naar het national parc Cajas in cuenca, en besloten we de volgende dag lekker relaxed te ontbijten en daarna al meteen naar quayaguil te vertrekken. Cuenca was dus echt een tussenstopje waar we alleen lekker avond gegeten hebben en het lekkerste ontbijt tot nu toe hebben gehad. Over het hostel was ook verder niet naar huis te schrijven. Zoals we gewend waren weer een douche waarbij je niet met je tepels tegen de stralen moest komen, omdat ze anders nog dagen pijn deden, plus je had het kouder na het douchen dan ervoor! Maar we waren al lang blij dat we die avond ervoor na 3 kwartier eindelijk een hostel hadden. Want met z'n tweeën savonds laat door een onbekende stad lopen, waar je de taal niet heel erg spreekt is niet heel chill! Maar goed na het ontbijt op naar guayaguil! Na weer lekker gesetteld in de bus te zijn, kon ons ritje weer beginnen. Het is toch elke keer weer een wonder dat je aan komt en dat je spullen ook daadwerkelijk weer uit de bus komen.. Na 2 uurtjes rijden kwam er een verkopertje binnen met chipjes, en die wilden wij wel! Dus een lekker zakje bananenchipjes gekocht en meteen open gemaakt. Was weer een goede miskoop kan ik je vertellen. Na aankomst in quayaguil vonden we in tegenstelling tot cuenca wel meteen een hostel, zonder dekens.... Maaaar wij zijn niet voor 1 gat te vangen en Iris en ik hadden allebei een reisdeken :)